Çoğu kişinin anlattığı gibi yapıyorum :) ama olmaz ise yani baktınız yoğurdunuz tutmadı fırını 75 dereceye ayarlayıp içine atın bi saat kalsın bi saat sonra fırını kapatın 4-5 saat daha fırının içinde kalsın sonra buzdolabına koyun süper oluyor. Bi kez tutmamıştı sütüm ziyan olucak diye üzülmüştüm bu yöntemle çok iyi yoğurt oldu