Bazen gerileme dönemleri oluyor.. Misal oğlum da 28 aylıkken öğrendi şuan 36 aylık ne kadar öğrenmiş olsa da aralarda kaçırdığı hatta hala söylemediği zamanlar oluyor.. Mesela çişi geliyor tuvalete gidip orda bekliyor bizi 🤦♀️ defalarca oğlum haber ver diyoruz ama nafile.. Geçen günlerde ya üşüttü ya da başka bişey 2 gün devamlı üstüne kaçırdı en son haber ver dedik ayağına patik giy dedik falan iknna ettik de kesildi çok şükür.. Sana tavsiyem bence kesinlikle beze dönme 5 ay uzun bir süre.. Öğrenmiş ama sana yapıyor bunu.. Mesela hikayeler anlat bununla ilgili..tuvaletle alakalı kitaplar okuyabilirsin.. Ben ilk zamanlar çişini tuvalete yaparsan bir çikolata vericem diyordum aferin vs diyerek alıştırmıştım.. Ödül sistemine bir geç istersen.. Bide o alıştırma kilotları sızdırma yapıyor aynı şey yani.. Zor ama vazgeçmeyin derim.. He bişey daha ben çişimi yapmak istemeyince karnın ağrır ama diyorum.. Hasta oluruz sonra falan diyorum.. Bazen de yakalamaca şeklinde aa sen girmiyorsan ben giricem o zaman tuvalete falan diyorum o sırada benden önce o gidiyor 🙈