Monaroka böyle bir sorunla karşılaşmadım ama senin yerinde olsam kesinlikle tekrar bez bağlamaya kalkışmam bez bırakma dönemi çok zorlu bir dönem bu dönemi çocuğun başarıyla geçmiş şu an bez bağlarsan çocuk başarısızlık hissiyatı Yaşar. Sana belki bir tepkisidir altına işemesi bu sıralar çok yalnız bıraktım dedin ya