melekdag hemşirelere ne bakıyorsun sen. Daha geçenlerde instagram da 4 aylık bebeğe ek goda verebilirsiniz diyen hemşire vardı. Dopru bir tanedir.çeşitlendirilmiş doğru yoktur.İlk 6 ay ya anne sütü,ya da mama.berebilirsiniz diyen hemşireler,kendilerimi araştırmış mikroskopta,bi sorsaydınız keşke😅