Annelikzor ebozbey benim oğlan da öyleydi. Geri tükürurdu icmezdi hiç. Ben hep az az verdim. Şimdi masallah tam bir su kuşu aşırı seviyor suyu
ebozbey neslihanyildiz idrsri köyü renkliyse bir iki çay kaşığı dahi olsa içmeli bizimkinin içmesi gerekiyor ama icmiyor