BarlasMomm sibellllo cok tesekkur ederim yorum yaptiginiz icin elbiseyi alirsam muhakkak deneyecegim kombini dediginiz gibi🥰😇
Milena11 BarlasMommsiyah çorabı görmezden gelemiyorum 🙈 ama elbiseyi beğendim sizede yakışmış alternatif yoksa güzel 👍
ikiprensannesi_gul BarlasMomm ay yaz ama bak unutma 😄benim teyzemdi şahidim heyecandan adını soyadını bile yarım yamalak çıkardı baya gülmüştük 🤣
BarlasMomm ikiprensannesi_gul aa ad soyad mi soyleniyor 😁 2 sene oldu bizim yarin bi acip izleyeyim dügünümü prova olsun 😊
ikiprensannesi_gul BarlasMomm bizde istenmişti teyzemin adı sunaydı şura gibi bişey demişti sesi titremişti😄belediye başkanı kıymıştı bizim nikahımızı salonda adını anlayamadı falan bi 5 dakika geçmişti rahat 😄
annelikhalii BarlasMomm ben beğendim sade ve şık güzel takılarla beraber dahada patlar sanırım saten kumaş saten kumaşta cok moda 😊 fiyati ne kadar acaba
ikiprensannesi_gul BarlasMomm inşallah sen öyle olmazsın güveniyorum sana elbise işini çözdün mü gerisi sende 😇
ikiprensannesi_gul HonKiPonKiDoNiNo ay bu elbise çok hoşmuş BarlasMomm bunun kırmızısı yada bordosu olsa daha bi hoş olur
HonKiPonKiDoNiNo BarlasMomm Ya ben pek begenemedim, model ve renk olarak.. Tam tarzinizi, butcenizi bilmiyorum ama size çok şık bir link birakiyorum 🥰 https://www.gustoeshop.com/elbise-22kg00430201 aklinizda bulunsun..
BarlasMomm HonKiPonKiDoNiNo cok tesekkur ederim yorumunuz icin. Paylastigim elbise 500 tl. Simdi sizin attiginiza baktim aklimda bu da. Vakit ayirip link attiginiz icin ayrica tesekkur ederim 😊😇🥰
BarlasMomm ikiprensannesi_gul 😄 ahhh cok sağol. Insallah bakalım martta düğün simdilik aklimda unutmazsam yazicam sana 🥰
BarlasMomm ikiprensannesi_gul evet bende begendim. Siyah pek yakismiyor bana keske baska rengi olsaymis