BarlasMomm MDG_ cok tesekkur ederim yorumunuz icin. 1 ay kadar vaktim var dugun sezonu olmadigi icin pek secenekte yok ama daha bakicam bende 😊😊
MDG_ BarlasMomm özel gün elbisesi seçmek gerçekten çok zor inşallah bulursunuz benimde gorumcemin Mart’ta nişanı var napcam bilmiyorum kışın nişan mi olur 😂
Happydef BarlasMomm beli bı boş geldi hani kemer istiyor ama kendi kumaşından başka kemerde uymaz gibi de geldi. Kötü değil başka elbise bulamazsanız yoklukta gider diyel,im😅
BarlasMomm MDG_ marrtta dügün yapıyor iki arkadasimda diyorum ne aceleniz var diye ama yazın olsa ne guzel ufül üfül. Sizede kolay gelsin simdiden cok zor gercektn ya bebekle bu sogukta disarida cikip bakamiyor insan
ikiprensannesi_gul BarlasMomm ben kollarını ve belindeki o dikiş izi gibi duran yerini beğenmedim, bide mesela bunun yeşili olsa gümüşlerle daha şık olurmuş aslında, botlarda öldürdü beni şuanda görmezden gelemiyoreee 🤣
BarlasMomm ikiprensannesi_gul 😄😄 cok tesekkur ederim yorum icin. Tek kalmisti baska rengi yokmus. Ben yine elbise bakmaya devam ediyorum yesil renkte bakayim
MDG_ BarlasMomm aynen ya sanki kaçıyorlar hem bebeklerde buyur di mi 😊 çok teşekkür ederim 💕 gerçekten bebekle bakmak çok zor bende interntte bakıyorum ama giymeden de almak istemiyorum