Nesibe47 D vitamini çok önemli. Eksikliği dişlerin çıkmasını bile geciktirebilir. Vermeyi ihmal etmeyin. Ancak yaz geldiğinde eğer her gün yarım saat kadar güneş aldığından emin olursanız, o zaman yazın vermeyebilirsiniz. Geçen bahardan itibaren ben her gün öğlen 11 gibi korumasız olarak uygun kıyafetle yarım saat kadar güneş almasını sağladım. O zamanlar 8 aylık civariydi. O süreçte yaz boyunca vermedim d vitamini ama dediğim gibi her gün istisnasız güneş aldı. 1 yaşındaki kan tahlilinde D vitamini değeri de çok iyi çıkmıştı. Eğer güneşe çıkmıyorsa, özellikle de kış aylarında vermeniz şart 😊