Ver tabi eline mi yapiscak taş devrinde mi yaşıyoruz her türlü imkan var ve sağlanıyor tutmussun burda vermesem bişey olur mu diyosun hangi devirden kaldınız ? kimse senin bebenin vebaline girmez. Kim verme diyo çok bilmişler mi ? Gücün yetmiyosa ücretsiz olanı zaten karşılanıyor bide gelip damlatsinlar oldu olacak.