Nesibe47 Laren damlasını yanıma aldım zaten ama o kadar kalacağımızı bilmiyorduk yolların kapanmasından dolayı kalmak zorunda kaldık
Elfvli Nesibe47 mutlaka kullanmaya devam edin. Bimgildak kapanması için de çok onemli. Doktorlar genelde her kontrolde sorar. Bingildagi kontrol ederler. Kizim 17 aylik hala kullanıyorum. Ozellille kis ayında olduğumuz için.
Esma- Benim kızm iki yaşında hala veriyorum ve burda doktorlar 6 yaşına kadar verilmesi gerektiğini söylüyor oğlumda 6 yaşına kadar verdim
Minikprensssssssss Nesibe47 çarpık bacak olmasına kadar sebep olur d vtamini vermemek bilgnz olsun ihmal etmeyin
Suzi-12 Nesibe47 kızım 7 aylık doktorumuz bize vermedii tavsiye etmedii günlük yarım saat dışarı çıkarmamın yeterli olacağını söyledi . Kıbrısta yaşıyorum aralık ayına kadar kısakollu ile geziyorduk .