ipek1989 Bakıcı yabancı. Babaannesi varken bakıcı saçma buluyorum. Sonuçta onun torunu,canı, başına bir şey gelsin istemez. Sizin gibi bakmasa da kendi bildiği şekilde dikkat ederek güzel büyür. Bu kadar düşman olmayagerek yok. Yabancı sonuçta ne kadar iyi olabilir? Ne kadar güvenilir olur? Babaanne varken eşiniz de bu durumdan mutlu olmayacaktır bence. Yakınınızda babannesi var bunu fırsat olarak değerlendirin.