Ben bebeğimi 3 aylıkken bakıcıya bırakıp işe başladım. Çok da memnunum, yapma dediğim hiçbir şeyi yapmaz, yemek düzeni, uyku düzeni, hangi oyunların oynanacağı vs. Hepsine ben karar veriyorum. Üstüne bebeğim uyuduğunda evimin günlük temizliğini ve yemeğimi de yapıyor. Herkes bakıcıya öcü gözüyle bakıyor nedense ama gayet de oğlumu seviyor, çok özenerek bakıyor.