Merhaba anneler, seneye karşıma iyi bir fırsat çıktı ve işe dönme ihtimalim var eğer olursa tabi 😌 kızımı kime bıraksam bilemiyorum. kayınvalidem hemen arka evde oturuyor ya da bakıcı tutacağım. Şimdi sorun şu , kayınvalideye ipleri bırakmak istemiyorum. Bakabileceğini de düşünmüyorum açıkçası. Ben bakarım diyor ama 1 buçuk saat bile zor bakıyor. Kızım işe başladığımda 15 aylık olacak. Sizce ne yapmalıyım ?