gulenadam benim bebeğimde çok sabırsız önceden suyunu kaynatıyorum zaten gece de ses çıkardığı gibi bebeğim mutfağa gidip cezveye mama ya yeticek akdr su koyuyorum ocağa o sıra mamayı biberona koyuyorum su zaten ısıniyor hemen az oldugu için hemen iki dakikada yapıyorum mamayı , çok aşırı ağlayıp uyandiysa kucağıma alıyorum mutfağa yanımda götüryrm mecbur kucağımdayken hazırlıyorum mamasını 😅