gulenadam Oğlum 5 ay 7 günlük. Bazen geceleri ağlayarak uyanıyor uykusundan. Şu an annem var o sallıyor ben. De mamasını yapıp hemen veriyorum içmesi için. Eşim de gececi çalışıyor bazen. Annem gidince ne yapacağım gecelerden çok korkuyorum. Gece ağladığı Zaman kötü ağlıyor birinin sallayıp birinin mama hazırlaması gerek. Siz nasıl yapıyorsunuz mama işini geceleri. Sizden önce uyanınca mamayı nasıl hazırlıyorsunuz. Bana bi akım verecek olan var mı.
TheBaby gulenadam Termosa su hazırlayıp, mamasını ılık suyunu odanıza bebeğin yanına alın. Bir yandan sallarken bir yandan hazırlayabilirsiniz. Yanında olmanız sesinizi duyması dahi yetebilir.
Kuzeyin_annesii gulenadam belirli saatlerde uyan karnını doyur. Oğlumun kalktığı saatler belli olmuyordu. Yapacak bir sey yok yani ağlayacak
minikmelegimmmm gulenadam ben emzırıyorum ama şunu tavsıye ederım uyanacağı saatler bellidır benımkı mesela uc saate kesın acıkıp uyanıyor sızınkı se de öyleyse o uyanmadan hemen su kaynatıp termosa koyun uyanınca hemen mamayı karıstırırsınız
gulenadam Kuzeyin_annesii eğer o uyanmadan ben uyanırsam uykuda doyururum karnını. Ama o benden önce uyanırsa ne yapacağım. Durmuyor çünkü. Uykusu açılsın da istemiyorum. Termodinamik ılık su koysam mamayı termos biberonu yanıma alsam Oda da hazırlarken durur mu bilmem bazen öyle bi ağlıyor çok korkuyorum sakinleşmiyor
gulenadam minikmelegimmmm ah benim bebeğim geceleri belli olmuyor malesef çok SIk kıpırdanıyor ne zaman kalkacağı belli olmuyor karnını doyursan çile uyanıyor bazen ama gözünü açmaz uykuda ağlar bazen kıpırdanır
nazbalim gulenadam benim evim dubleks mutfak aşağıda bende aynı tereddütlerdeydim. Hiç panik yapmayın, yanınıza termosla su alın, ölçülü mama kapları var 3 lü ölçüsünü ayarlayın akşamdan, hemen karışımı yparsınız, çok kolaylık oluyor
gulenadam nazbalim AA çok mantıklı mama kutusunu almam dört ölçek mamayı bi kaba alayım direk kaptan biberona dökerim doğru
Neslionr gulenadam bende kızıma mama veriyorum. Suyu kaynatıp bi kısmını termos bi kısmınıda ağzı kapalı sürahiye koyun, ben termostaki su çok sıcak olduğu için karıştırıp yapıyorum. Biberona ölçekle koysanızda gece uykusunda 2 3 kere mama yapmanız gerekiyor. Ben genelde mırın kırın etmeye başladımı hemen uyanıp mamasını yapıyorum çünkü benim kızımda kıyameti koparıyor acıkınca :) yada yapıp kaynar suyun içine biberonu koyuyorum acıkıp ağlamaya başlayınca veriyorum. Artık ufacık sese kalkar oluyorsunuz çünkü
hogwarts gulenadam termosa su alıyorum yanıma termos mama ve su oluyor mızırdanmaya başlayınca uyanıyorum zaten hemen yapıp verıyorum ağlayınca sallamaya alıştırmanız kötü olmuş sallanmasa da olur
gulenadam hogwarts malesef doğduğundan beri sallanıyor . Uykusundan da çok sık kıpırdanan bebek her kıpırdadıpında uyanmasın diye ufak sallıuorum bazen de yırtınarak birden ağlamaya başlıyor geceleri. O zaman çok korkuyorum. Termosa ılık su koyayım mamayı ve biberonu da yanıma alayım. Kıpırdandığında veririm öyle kolay oluyor mu peki. Bazen meme mi de tutuyor. Mememi tutarsa meme veririm. Ama tutmazsa mecbur mama yapacağım . Gerçekten zor işler. Annem yanımda bir buçuk ay kalacak o varken hiç korkmuyorum geceleri beraber bakıyoruz. Ama annem gidince ödüm kopuyor çılgınca ağlayan bir bebeğim var günü gününe tutmuyor. Of offf
Kuzeyin_annesii gulenadam termos iyi olabilir en azından su ısıtmaya zaman harcamazsın. Bende vardı ama onu yaparken bile ağlıyordu elim ayağıma dolaşıyordu. Bi evi turlayıp sakinleştiriyordum ama oğlum o zamanlar mamasını yiyip kendiliğinden uyurdu
Esraayldz gulenadam termosta sıcak suyum eksik olmaz akşamları da çaydan kalan sıcak suyu dökmem çaydanlıkta da kaynamış soğumuş suyum eksik olmaz 😂 öylelikle daha kolay oluyor geceleri mama suyunu soğutması en fazla bi dk ağlar hemen veririm mamasını
Esraayldz gulenadam sıcaklık derecesine göre değişir canım olmazsa yanına termostan ayrı bi sürahiye su koy sıcak olursa hemen ılıştırırsın
nazbalim gulenadam aynen ölçeklerini ayarlayın benim kullandığım babyjem toz mama kabı içine boşaltmasıda çok kolay oluyor
Aybars0606 gulenadam bende çocuğumu mama ile büyüttüm tek bakıyordum geceler toz mama kabı var e ebebekte ondan alın koyması kolay gece normal au ve sıcak su termos biberon koyun baş ucunuza o ağladığında yapar kolayca verirsiniz
Aydanyirtici gulenadam ben mutlaka ondan önce kalkıyordum gerekirse saat kurup yoksa cok zor oluyordu