gulenadam ben kettle da su kaynatıyorum ve birkaç gün o suyu kullanıyorum. Küçük bir cezvede kullanacağım kadar su ısıtıyordum içebileceği sıcaklığa gelene kadar hemen hazır oluyordu. Gece mama yapmaktan hiç zorlanmadım o yüzden. Ayrıca ağlayabilir illa sakinleştireceğim birinin bakması lazım diye düşünmeyin. Bu denli ağlamalar gayet normal çünkü.