Fundabshn anne ucu biberon diye bişey yok. Yine deneyimlerimden ki ben de anne ucu deyip kullanmıştım, biberon kesinlikle meme reddi yapıyor. 3-4 ay biberon vermeyin. Ben biberon yüzünden çok zor günler yaşadım meme reddi oldu ve zprlandık. Meme başı ile emzirmeyi ben de ilk haftalar yaptım fakat orada da şöyle bir sorun var; bebek meme ucunu emerken uyarıyor. Bebeğin emmesi ve tükürüğündeki kimyasalları memede süt salgılamasını uyarıyor ve artırıyor. Bebek emdikçe süt gelir o sebeple. Meme başını da kullanmamaya çalışın zamanla. Kolay gelsin ☺️