Fundabshn kesinlikle biberon vermeyin. Ben 3 bucuk ay sonra ise basladigim icin biberon vermek zorunda kaldim ama meme reddi yaşayabileceğini kimse bana soylemedi.. Bebegim simdi emmiyor, yaklasik 2 aydir sagarak veriyorum.. Sagarak vermek cok ama cok zor ve yipratici bir surec..