Mavilii canım bu bayan aşırı derecede kazıklanmış 6,25₺ oluyor bir adet bez biz 2,30 dan alık 5 numarayı içi azalıyor numara büyüdükçe molfixte 2 ₺ dir en ucuzu ki evde hala bir paket açılmamış var yani prima bu kadar pahalı değil bayan mecbur kaldığı için aldıysa bilemem ama bile bile de o kadar para verilmez ben araştırıyorum 4 numaranın adedi 2₺ fazlası asla yok hiçbir yerde şaşırdım açıkçası primada bu kadar oahalı değil bu fiyattan pay biçmeyelim