Nohutannesi Mavilii çocuğuma iyi gelmiyor olabilir mi? Böyle bir ihtimal, özel durum yani olabilir mi? Kimse çöpe attığı şeye verdiği parayla övünmez sanıyorum. Ayrıca nedensiz de insanlar bu parayı verebilir, bu da hiç birimizi ilgilendirmez
Busraaa333 NSZA2020 aşırı gereksiz şahsen ben prima almam siz mecbur kalmışsınız orası ayrı. E bebeğin baby me bezlerinden çok memnunum başka bez kullanmıyoruz hem uygun hem kaliteli
Kalimbanne NSZA2020 yuh ne denir bilmiyorum biz prima kullanıyoruz resmen 6,5 liraya sıçıyor oğluşum 🥲 diğer bezler bize uymadı 😬neyse az kaldı bez bırakmaya 😒
Birkucukeylulmeselesi Kadernur maalesef herkeste aynı etkiyi göstermiyor primanın da iyi gelmediği çocuklar duydum zaten öyle olmasa bu kadar çeşit bez çıkmazdı her bebek farklı ve özeldir biz hiç memnun kalmadık keşke kalsaydıkta bu kadar para dökmeseydik
mucizelerin_annesi Birkucukeylulmeselesi Cnm sleppy geç hem doğal pamuk hemde çok kuru tutuyor yazık günah inşallah iyi gelir
Birkucukeylulmeselesi mucizelerin_annesi valla primadan molfixe geçip yaramayınca eşim asla dedi primanın yeni çıkardığı günlük rahatlık daha uygun ona bile yok dedi eski kullandığımızın aynısını aldık 248 adet 560₺ ödedik maalesef
Dilanzh Nohutannesi kesinlikle degil canım cok haklısın allah yardımcımız olsun cok zor cocuk buyutmek..
2bebelianne__ NSZA2020 valla biz de Prima premium care külot bez kullanıyoruz 44 tanesi 150 lira çok pahalı ama denemediğim bez kalmadı Bize de tek iyi gelen bez bu
Nazlican Medusafer Bu konuda katılıyorum 2 ay olacak bebeğim doğalı molfix ile basladım ama öocugun poposuna yapışıyordu resmen ve annemin Prima almasıyla Molfix son buldu Çünkü aradaki farkı gördüm ve gerçekten cocugun rahatı daha önemli Hem incecik hem sızdırma yok hem yapışmıyor Evet çok pahalı ama gerçekten değer
Deletedmom99886 Alnalprdha Vallahi ben gece altına hangi bezi taktıysam çocuğum sabah sırıksıklam üşüyerek uyandı. Hasta bile edebilir bu durum. Hadi gün için de geçse sorun yok ama gece yada sabaha karşı üşümesi ayrı rahatsız olması ayrı. Prizma bu konuda çok çok iyi. Ama ben baby turca kullanıyorum o da iyi sızdırma konusunda. Diğerleri berbat
Burcinisp 161525 ben yanlış kişiye yazmışım. Kusura bakmayın. Ben prima harmonie kullanıyordu . 20 bez 125 civarına gelince premium care kullanmaya başladım. Amazondan aldım bende en uygun oradaydı. 2.38 krşa geliyordu tanesi
kuzeyto NSZA2020 ben primadan baska kullanamiyorum ustelik alismis teni sleepy kasinti yapti. Icim yana yana almaya devamke😂
Sleepwalker NSZA2020 Hayat pahali allah düşürmesin firsatcilara biz internetten alıyoruz daha uygun oluyor
rosesbabys NSZA2020 bende prima kullanıyorum premium care olanından ama o kadar pahalı değil 2,8 e geliyor tanesi
OncedenGurme NSZA2020 prima dolardan, altından daha hızlı yükseliyor. Kanayan yaram resmen 🤦🏻♀️ Molfix, minies, baby turco denedim hiç biri kuru tutmuyor. Sleepy aldım dün. Geceleri hâlâ premium care ile devam ediyoruz 🥲