NSZA2020 Hastaneye gitmiştik bez almayı unutmuşum sleepy kullanıyoruz eşim bulamayinca Prima almış içinde 20 tane var ve 125 lira yuhh artık ne olacak bu gidiş böyle bu kadarda olmaz
Alnalprdha NSZA2020 Prima almayın canım ben 2 çocuğuma da hep en uygun. Bezi kullandim biseyleri de eksilmedi ona vericegimle ihtiyaçlarını aldım dün mesela 4 numara önlem bez aldım 90 li 99 TL yani kusura bakmayın özel durumlar olur onu kullanmak zorunda olur bişey diyemem mecbur ama mecburiyet olmadan neden pahalı kullanılır ki
Ebruli101 NSZA2020 tanesine 6.25 kuruş vermişsiniz 🙄 valla bende sleepy kullanıyordum üstelik kilot bez normale geçtim Mecbur şoktan 29 tanesini 38 TL ye aldım 5 numara ☺️
Merve87 NSZA2020 aynı dertten bizde de var ve Prima kullanmak zorundayım gece bezi olarak kullanıyorum çünkü sabaha kadar oğlumu bir tek o kuru tutuyor bazen kazalar onda da oluyor ama en az olan Prima ve her ay farklı fiyattan alıyorum nasıl olacak boyle bilmiyorum 🤷♀️
2maviboncuk Alnalprdha Katılıyorum sana bende hangisi indirimde oluşan onu alıyor baby turco önlem hangisi denk gelirse gecede çişini yapmıyor sıkıntı yaşamıyorum bimin bezi bile 60tl olmuş Allah yardım etsin alamayanlara gerçekten
saclarinayildizdusmus Alnalprdha önlem benınde dikkatimi çekti bimden daha uygun galiba 32 li bez 56 falan valla çöp oluyor zaten pişik falanda olmuyor uygun bez daha iyi
Hep_mi_uykusuz NSZA2020 En uygun diye bebem natural aldim o bile pahalandi.Eski musambba yontemine doncez sanirim artik🤦♀️
Deletedmom_41 Hep_mi_uykusuz Belliydi o ya yeni cikti diye indirimli verdiler, bende almistim ama güzel bez Allah icin
Nohutannesi NSZA2020 maalesef öyle. Oğlum büyük,haliyle bez numarasida büyük. Normalde 5 yada 6 numara kullanabilirim ama pişik kaynaklı büyük bedene geçtik ve ben 144lu 7numarayi 569.90a aldım. 144 tane bez bize bir ay gitmiyor🤷♀️Gerçekten bilmiyorum ne olacak halimiz
Mavilii Nohutannesi oha ya siz ciddimisiniz Bi beze o kadar para verdiniz mi🙄 sonuçta 3 saat sonra çöpe gidiyor o bez. Niye daha uygun fiyatlı Bi bez kullanmiyorsnuz çok merak ettim. Gercekten beze giden para resmen cope gidiyor
Alnalprdha Mavilii bende anlamiyorum gerçekten 2 cocugumda da biri 2 yaş diğeri 3 aylık en uygun bezleri aldım bende mi sorun var anlamadım dün 4 numara 90 li önlem bezi 99 TL’ye aldım mesela yani hayır çöpe gidiyor
Medusafer Mavilii iki kızıma da premium care kullanıyorum aylık 1000 tl bez parası veriyoruz açıkçası biz çöp olarak bakmıyoruz 24 saat cildinin en hassas noktasına temas eden birsey bez çocuklarımın rahatı benim için önemli evet biraz pahalı ama hiçbir bez prima kadar kaliteli değil hiç sızdırma nedir bilmem evladıma kullandığım hicbirseyi kalitesiz kullanmam hele cildine temas eden şeyleri ha bazı bebeklere de prima iyi gelmiyor bu biraz da bebekten bebeğe değişiyor ama benim iki kizimda prima seviyor bezi bırakana kadar böyle devam ederiz birkaç kere başka bez denedik hemen pişik oldu esim artık asla izin vermiyor o çocuğun çektiği pişik acısına değer mi diyoruz
Birkucukeylulmeselesi Mavilii valla 3 daat değil canım molfixe geçtim ve şuan itten pişmanım kızımın özel bölgesini kokuttu resmen en dış pantolon una kadar koku yaydı 20 aydır prima kullanıyorduk asla ama asla bezle ilgili bir sorun yaşamadım akşam 9-10-11 gibi bağladığım yyukuya geçtiği süreçteki bezini inanmazsınız ertesi gün 11-12-1 de değişirdim tabi biraz tembellik ama birazda beze güven asla ama asla ne bir damla yaş ne de bir kez pişik yaşadık siz düşünün primada günde en fazla ama en fazla 4 bez gidiyordu molfixte su gibi aktı bez şimdi tekrar başka bir bez deniyim dedim asla dedi eşim tekrar primaya döndük kullanan birisi olarak söylüyorum bende sonuçta sıçıyo hepsi çöpe gidiyor diyordum ama maalesef öyle değilmiş
Nohutannesi Mavilii çocuğuma iyi gelmiyor olabilir mi? Böyle bir ihtimal, özel durum yani olabilir mi? Kimse çöpe attığı şeye verdiği parayla övünmez sanıyorum. Ayrıca nedensiz de insanlar bu parayı verebilir, bu da hiç birimizi ilgilendirmez
Mavilii Alnalprdha bende anlamıyorum canım. Ama maddiyatla ilgili Bi durum. Maddi sıkıntısı olmayanlar rahatlıkla alabilir. Ama biz asgari ücretle geciniyoruz ne yazikki alamıyoruz. Bizde uygun fiyatlı bir bez kullaniyoruz. Çok şükür ne pişik nede taşırma yapmadı
Deletedmom99886 Alnalprdha Vallahi ben gece altına hangi bezi taktıysam çocuğum sabah sırıksıklam üşüyerek uyandı. Hasta bile edebilir bu durum. Hadi gün için de geçse sorun yok ama gece yada sabaha karşı üşümesi ayrı rahatsız olması ayrı. Prizma bu konuda çok çok iyi. Ama ben baby turca kullanıyorum o da iyi sızdırma konusunda. Diğerleri berbat
Mavilii Medusafer bu biraz da maddiyatla ilgili Bi durum. Eminim ki maddi durumunuz iyi ve o yüzden rahatlıkla aylik 1000 TL odeyebiliyorsunuz o beze. Herkes evladının iyiliğini ister. İlla primami kullanmak gerekiyor bebegimizin iyiliği için. Bizde uygun fiyatlı bir bez kullaniyoruz çok şükür ne pişik oldu ne tasma. Herkes evladına herseyin iyisiini alsın ister illaki ama şu hayat şartlarında da bazı şeylerden ne yazikki kısıtlamak zorunda kalıyoruz. Beze vereceğim paraya başka ihtiyaçlarını karşılıyorum. Ama dediğim gibi maddiyat çok önemli. Asgari ücretle geçinip aylik 1000 lira bez parasi ödemek bize göre zor.
Deletedmom5284 Medusafer bende böyle düşünüyorum açıkçası hamileyken hep prima aldım koli koli malesef pişik yaptı en iyisini bulana kadar kaç bez markası değiştim
Seherekincikan Medusafer valla bende de durum aynı. Nerdeyse bütün bezleri kullandım ve bütün kremleri ama pişik oluyor. Mecbur prima eşimde çok kızıyor. Acı çekmesin kızımız diyor. Yapcak bişey yok
Nazlican Medusafer Bu konuda katılıyorum 2 ay olacak bebeğim doğalı molfix ile basladım ama öocugun poposuna yapışıyordu resmen ve annemin Prima almasıyla Molfix son buldu Çünkü aradaki farkı gördüm ve gerçekten cocugun rahatı daha önemli Hem incecik hem sızdırma yok hem yapışmıyor Evet çok pahalı ama gerçekten değer
Birkucukeylulmeselesi NSZA2020 maalesef bide devamlı kullananları düşünün biz molfixe geçtik bizi mahvetti mecbur tekrar döndük dün 600₺ yatırdım 4 paket beze alışınca da değişemiyorshn maalesef ikinci gelşyor onu sleepy ile başlamayı düşünüyorum
mucizelerin_annesi Birkucukeylulmeselesi Cnm sleppy geç hem doğal pamuk hemde çok kuru tutuyor yazık günah inşallah iyi gelir
Mavilii Birkucukeylulmeselesi canim biraz da bebeğin cildiyle alakalı bir durum. Demekki çok hassas bebeğin. O yüzden pişik yapmıştır. Bende aylarca molfix kullandım mesela hiç pişik tasma falan olmadı bizde. Yani hersey bebeklerimizin iyiliği için napalim. Ama şu şartlarda gercekten o kadar parayi beze veremiyoruz biz. Çok şükür bebeğim de hiç pişik sorunu yaşamadık. O yüzden uygun fiyatlı bir bez kullaniyoruz memnunuz da
Badwolf Birkucukeylulmeselesi baby turco ve sleepy de aynı biliyor musunuz, baby turco yu akşam 8 gibi bağlarım sabah 10-11 gibi değiştiririm aşırı dolar ama ne akar ne ıslak olur. Biz de en uygun ve temiz içerikli olanından başlayalım sonumuz zaten prima olursa o zaman alırız demiştik. Bizim kız pişik olmadı da mecbur kalmadık çok şükür. Rabbim zor durumda olan herkese yardım etsin ama çok paranda olsa şu bir gerçek ki aşırı aşırı pahali buna el atılması lazım.
Birkucukeylulmeselesi NSZA2020 canım kaç numara zaten prima kullananlar gidipte öyle her marketten almıyor dışarda aşırı pahalı netten bakıp alıyoruz mecbur numara büyüdükçe içi de azalıyor e haliyle fiyatta artyor siz mecbur kaldığınız için dışardan alınca fiyat pahalı tabi
Oguuu26 Bende prima kullanıyordum taa ki geçen aya kadar 300 tl olmuş bir paketi artık bıraktım ve aşırı çiş kokusu yapıyordu içim kalkıyordu. Bebeğim 8 aylık pişik derdide yok şuan Baby turco ya geçtim çok güzel tavsiye ederim hem türk malı hemde doğal içerikli 🥰 dün A101e geldi 60 tane 5 numarasını 70 tl ye aldım sızıntı falan olmadı
cemreninnannesii NSZA2020 ay evet dışarıda her şey çok pahalandı eşim askeri lojmanlarda çalışıyor ordan alıyor prima 50 tanesi 75 tl