Songultortcu eleştiriye ne kadar da kapalısınız canımlı cicimli yazsam benden iyisi olmayacaktı en ufak bir eleştiride aslan kesildiniz mübarek kendinizi yetiştirin biraZ eleştiriler olmaZsa herkes kaf dağında olur. Ama aynı düzeyde degiliz sizinle belli ki farklı kumaşın insanlarıyız o sebepten daha fazla sizinle bu uslupla muhattap olmayacağım iyi günler.