Ben sizi anlıyorum. İnsan bebişi normal sınırlarda olduğunu bilse bile birileri ısrarla yok ufak yok kısa vs deyince bozuluyor. Benim kızın 2 aylık 6 kilo 58 cmdi yani çok normal bi bebek ama komşularım yok zayıf boğumları az bebek boğumlu olur arasını açtırır kremlersin tarzı konuşunca çok sinirlenmiştim . Bazılarının yaptığı kıskançlık boşverin