annediyebiri Songultortcu benim eşimde uzun bende. Benimkinede bize göre kısa ve minyon diyorlar. Sülalede minyon varsa ona da çekmiş olabilir ayrıca minyonluk güzel birsey sıkmayın canınızı. Kısa değil boyu bir anda boy atar zaten
Songultortcu GuldenKutay eğer öyle bir niyetim varsa Allah belamı versin boş boş konuşmayın ben öyle bir insan insanların yazdığına göre cvp veriyorum iyi oku hava atacak olsam boy kilo yazar atardım hoşuna gitmediyse yazma bence samimiyetsiz olan sensin
GuldenKutay Songultortcu terbiyesizleşmeyin senli benli konuşacak samimiyeti kendinizde nasıl gördünüz pes ! Düzeyli olun biraz.
Songultortcu hellomom aynen canım banada öyle geliyo kusura bakma kilosunu yazdım ama yanlış anlamadın umarım hemen biri taşlamaya gelmiş çünkü
hellomom Songultortcu yo anlamadim, takilmiyorum kilo meselesine artik. Saglikli olsun bebisler zayif kilolu hic muhim degil☺️
Kuzumveben Songultortcu gayet normal endise duyma benim kizim 7.aylıkken 70 cm idi ve persentil tablosuna gore normal
Seydameva Songultortcu ahahahhaha valla bazen insanlar ne saçma yorumlar yapıyor benim kızım 6 aylıkken 66cmdi neye göre minyonmuş bence çok takmayın konuşanları 😂
Gunesdogdu Songultortcu ya yanlis basmisim 6 aylik tamam benim kizim 4 aylik 62cm ve aman ne uzun diyorlar... yapmasinlar yani ne bekliyot insanlar kalksin yurusun 1 metre mi olsun bebek
Songultortcu Gunesdogdu bencede canım ya hem öyle diyorlar hemde bu saatte çoktan uykuya dalan kızım dakikalardan ağlıyor nazar mı oldu nsptı hiç böyle yapmazdı şaştım kaldım
Songultortcu green tabikide önemli değil kısa olsada uzun olsada o beni. Yavrum ama bebeğin başka çocukla kıyaslanıp yüzüne karşı böyle deyince annelik yüreği insan afallıyor bende buradaki annelere yazmak istedim ne kıyas yaptım ne birinin birşeyini merak ettim
Gunesdogdu Songultortcu oku olmustur tabi zaten iyi niyetli olan iyi yorum yapar begenip haset eden kotu soyler bakma sen
green Songultortcu Yoo öyle birşey söylemedim.Kendi yorumumu katmadım.Sadece merak ettim siz de cevapladınız 🥰