2 aylıkken sünnet ettirdim oğlumu iyi ki diyorum hep. Büyük beden bez, karton bardak kurtarıcımız oldu. Zıbını 1 hafta yasakladı doktorumuz ve bir kaç tane eşofmanının ağ kısmını kesip öyle giydirin 1 hafta baskı olmasın hiç dedi dikişliydi sünnet. Karton bardağı da ortadan ikiye kesip pipiye kapatınca bezin değmesini engelliyor aşırı rahat ettirdi bizi tavsiye ederim