Y-A-Annesi Ben de 40 i çıkınca yaptırmak istiyorum Ankara’da yaşıyorum deneyimli kişiler bizi yönlendirebilir mi nerede yaptırdınız
monalissa Gumuskubra 5.5 aylıkken olmuştuk, çok rahat geçti, size tavsiyem küçük karton kahve bardağı ve iki beden büyük bez almanız
Hilaalhepp Gumuskubra hayır bizim sabah 6da agrı kesici verildi emzirildi 3saat bişey yemicek dedi evet spreyi doktor verdi
EAN UMUTCAN_ASYA süreci merak ettim de biz de hala beklemedeyiz. Eğer memnun kalırsanız belki biz de evde düşünebiliriz
Gokceyasinmiran UMUTCAN_ASYA merhaba diyarbakırda sünnet ettireceğim de sünnetçi eve mi geliyor aydınlatabilir miiniz
UMUTCAN_ASYA Gokceyasinmiran evet eşim tavsiye üzerine bi sunnetci buldu eve gelcek 2.ay aşımız aradan çıksın bu defa insaAllah aksilik olmaz yaptıracağım