Adige55 TosbikAnnesiiiii çok :) her türlü krizde insanlar dövmesinden geri kalmıyor :) hatta bir şubemde sadece kadın çalıştırıyorum oraya çoğunlukla tarikat /cemaat kadınları geliyor :) 50-70 yaş arası altın kızlar geliyor ne yaşı ne yaşam tarzı farketmeden herkes yaptırıyor
TosbikAnnesiiiii Adige55 vay be teyzelere bak sen bizde oturalım öyle 😃😃 hayatı onlar yaşıyo ee şimdi herkes keyfinin peşinde kim kime dum duma 😅😅
Saitkereminannesi Adige55 Ayy çok istiyorum mini de olsa oğlumun adini yazdırmayı hemde babamın adı olduğu için ama eşim yok diyo 😔
Leylaa_ TosbikAnnesiiiii Okul öncesi olmak istiyordum . Dış ticaret okudum gümrükçü oldum 😂 dedim bu ney böyle tirlara bak kacak malları bul habire sigara çıkıyordu . Gittim sınava girdim çocuk gelişimi okudum . Şimdi çocuk gelişimi öğretmeniyim çok şükür oldu istediğim .
TosbikAnnesiiiii Nehir7778 valla şimdi doğru söyleyeyim ben bilmiyorum bu mesleği ne iş oluyor acaba 🤦♀️🤷♀️
Nehir7778 TosbikAnnesiiiii açık kalp ameliyatlarına giriyorum.kalbe müdahale edilirken durdurulduğunda bnm kullandığım cihaza bağlanıyor o esnada kalp akciğer beyin görevi görüyorum.kalp akciğer makinesini kullanıyorum.çoğu insan bilmiyor😀
Muhasebeciana TosbikAnnesiiiii muhasebecl ve ik yim 😃 onceden dis ticaret sorumlusuydum 😃😃 2-3 yila meslegime asil meslegime sahip olucam insallah aciktan okulumu bitirebilirsem gumrukcu olmayi hedefliyorum esimde gumrukcu evde yetmezmis gibi istede pesinde olacama 😎😃😃😃
MoRella Reyna Niye uçuk olsun ki.. Beyin cerrahı olmak imkansız birşey değil kii ya da beyin cerrahları uzaydan gelmedi kiii😁😁
Masal_m TosbikAnnesiiiii bankacı. Eski bankacı 😊 şimdilik kızımla beraberim ama çalışmayı çok özledim 😊
Minikumudum TosbikAnnesiiiii kahır değilde sürekli yönetmek çocuk gibi her gün yaptığı işi anlatmak zor
TosbikAnnesiiiii Nehir7778 ooo büyük yük desenize Rabbim yardımcınız olsun valla hiç bir meslek kolay değil heleki açık ameliyatlar büyük risk 🙏🙏
leylasnsy Nehir7778 bu bölümün ataması çok kolaydı ya. Bi kaç yıl önce 50 de filandı puanları şuan 65 yükseldi 😊 lisans mı bölümünüz
Nehir7778 leylasnsy lisans biyoloji yüksek lisans Perfüzyon.12yıldır çalışıyorum.evet kolaydı önceden ama maalesef şuan değil Çünki mezun çoğaldı.her hastaneye hemşire gibi yüzlerce de ihtiyaç olmadığı için biraz Zorlaştı.
MoRella TosbikAnnesiiiii Öğretmenim ama küçükken dansöz olmayı istiyordum. 🤪 Öğretmen olduktan sonra da mesleğimi sevdim amaaa asıl içimde olan şey hukuk okumaktı.. Şimdilerde de keşke oyuncu ya da iyi bir ses sanatçısı falan olsaydım diyorum😁
TosbikAnnesiiiii MoRella sesiniz güzelse yarışmalar feln var katılın zaten bir kere katılan sonrasında patlıyo oyunculuk içinde başvuru feln yapıyorlar ama 🤷♀️Öğretmenlikde güzel meslk öğretmen eğitmek 🥰