TosbikAnnesiiiii MoRella sesiniz güzelse yarışmalar feln var katılın zaten bir kere katılan sonrasında patlıyo oyunculuk içinde başvuru feln yapıyorlar ama 🤷♀️Öğretmenlikde güzel meslk öğretmen eğitmek 🥰
MoRella TosbikAnnesiiiii Sesim aslında ben kendimi duyarken güzel de başkaları duyduğunda benimle aynı fikirde değil,sorun orada aslında 😂😂
TosbikAnnesiiiii Nehir7778 ooo büyük yük desenize Rabbim yardımcınız olsun valla hiç bir meslek kolay değil heleki açık ameliyatlar büyük risk 🙏🙏
TosbikAnnesiiiii manicurist 😊😊☺️☺️ Güzel meslek hanımlarda düşkün zatn maniküre feln bende he yaptırayım diyorum ama ahhh çocuklar 😎
Nehir7778 leylasnsy lisans biyoloji yüksek lisans Perfüzyon.12yıldır çalışıyorum.evet kolaydı önceden ama maalesef şuan değil Çünki mezun çoğaldı.her hastaneye hemşire gibi yüzlerce de ihtiyaç olmadığı için biraz Zorlaştı.
manicurist TosbikAnnesiiiii ilk defa yaptırıcaksanız bence hiç bulaşmayın süreklilik isteyen birşey göze batıyor çünkü çıkınca
Danerys Adige55 tiyatrocu olmak benim de en büyük hayalimdi. Coğrafya kaderdir dediler konyalı avukat oldum 😂
Danerys Adige55 hobileri uygulamakta zorluk çeken bir milletiz. Bir kaç kez katıldım okulun baronunkine vs. Yarıda bıraktım 😅
MoRella Reyna Size göre zor demek ki ama çok zor değil yani uçuk olacak kadar imkansız bir durum değil. Olanların 3 gözü 5 kulağı yok. Onlar da sizin benim gibi sıradan insanlar..🙃
Kalimbanne TosbikAnnesiiiii ben müzik öğretmeniyim mesleğimi çok seviyorum ama dansçı olmak çok isterdim imkan olsaydı balerin 🩰
okyanustabirbulut Tugce- Annemin zoruyla hukuk okudum, ilk tercihim bile olmazdı yoksa. Ben hep iç mimarlık istiyordum. ☺️
Yagmuralmila TosbikAnnesiiiii mesleğim hemşirelik .. ama olmak istediğim Tır şoförü .. kısmet olmadı 😊