TosbikAnnesiiiii Cennet-Eserr meslek on numara şimdi herkes bir yerlerini yaptırma telaşında 😀😀 aksiyonu bende sewerim müge anlıdan esinlendim 😎😃
Minikumudum TosbikAnnesiiiii kahır değilde sürekli yönetmek çocuk gibi her gün yaptığı işi anlatmak zor
Fatmaali Hem Polis olmak istemiştim hemde sporcu olmamdan dolayı Beden Eğitimi Öğretmeni🤣Üniversiteyi Besyo okudum😅Şuan Polis Memuruyum🤣Gayet mutluyum💃
TosbikAnnesiiiii Keskeuyusamm aahhhh ihtiyacım olan meslek ben anlatsamda oda benii dinlese ne kadar ihtiyacım var 😓😓🤦♀️🤦♀️
TosbikAnnesiiiii Destinaaa kardeşimn mesleğii 😌😌 bazen kızar bize edebiyat yapmayın diye bizde deriz senden öğrendik 😂
TosbikAnnesiiiii Bircannnnn demi haklısınız her mesleğin zorlukları var gerçekten kolay değil Rabbim sabr versin 🙏
TosbikAnnesiiiii Nehir7778 valla şimdi doğru söyleyeyim ben bilmiyorum bu mesleği ne iş oluyor acaba 🤦♀️🤷♀️
leylasnsy Nehir7778 bu bölümün ataması çok kolaydı ya. Bi kaç yıl önce 50 de filandı puanları şuan 65 yükseldi 😊 lisans mı bölümünüz
iremyy TosbikAnnesiiiii Ankara’dayım. İçime sinen kreş veya bakıcı bulamadığım için erteledim durdum. Bu sefer ertelemem inşallah.
Adige55 TosbikAnnesiiiii çok :) her türlü krizde insanlar dövmesinden geri kalmıyor :) hatta bir şubemde sadece kadın çalıştırıyorum oraya çoğunlukla tarikat /cemaat kadınları geliyor :) 50-70 yaş arası altın kızlar geliyor ne yaşı ne yaşam tarzı farketmeden herkes yaptırıyor
Hasanveannesi TosbikAnnesiiiii canım benim ya😊 hem yorucu hem guzel bi meslek şuan hastaneden geldim perisan halde uzandım,😊