okyanustabirbulut TosbikAnnesiiiii İstemeyerek ama istese avukat ⚖️ Tercihen iç mimar 🗝️ Üniversite biterse sosyolog 📍
Danerys Adige55 tiyatrocu olmak benim de en büyük hayalimdi. Coğrafya kaderdir dediler konyalı avukat oldum 😂
daisymomm TosbikAnnesiiiii hem mühendis hem de iş sağlığı ve güvenliği uzmanı ve eğitmeniyim. Yaklaşık 3 yıldır çalışmıyorum. Diplomalı ev hanımıyım. 😊
TosbikAnnesiiiii [silindi] güzel meslekmiş sizde artık eşinize kendinize ve çocuklarınıza uygularsınz😃😃
Simurg TosbikAnnesiiiii 🤭 gazeteciliğin belli bir saati yok muhabirsen her an habere gidebilirsin. Kızımı göremem pek o yüzden evden çalışmayı tercih ettim
Mora TosbikAnnesiiiii atandım sonra devletten ayrıldım özele geçtim sonra da çocuğum oldu ona bakmayı seçtim 😀
Elizhan TosbikAnnesiiiii Okumak için okumuşum sanırım. 🤷🏼♀️ Birde okul biter bitmez evlendim, çalışmaya fırsatım olmadı. 🥲