Mlkdr ketcapli_lahmacun e bebekten indirimde 1.5 tog 60 TL’ye almıştım Kasım ayinda onu giydirdim.aralik- Ocak ayı içinde LCW 2.5 tog aldım 125 TL’ye ikiside gayet kullanışlı🤗
buselidunya ketcapli_lahmacun ahahahah kız ben bazen erkek reyonundan kıyafet bile alıyorum kızıma😃 daha çok beğeniyorum ahshhahs
ketcapli_lahmacun buselidunya 😅😅😅😅 Yaaa işte bende tam tersi kız reyonundakileri beğeniyorum işte. Bandanalar, tütülü etekler vs rengarenkler yaa.
PurpleTail ketcapli_lahmacun biz kullanıyoruz memnunum 1.6 tog bizim oda sıcaklığımız için ideal oldu . ( 20-21 derece)
Sleepwalker ketcapli_lahmacun Atlet ve geceligini icine giydiriyorum cunku bu aralar hava cok soguk gerekirse iki kat giydiriyorum evine gore evin sicaksa icine atlet giydirsen de yeter