serebro ketcapli_lahmacun zaten alırsan tam kalıp değil baya küçük. 2 yas oğluma 4 yas aldım büyük ama rahat. Tulum kasmamalı çünkü.
minikcivcivinannesi ketcapli_lahmacun 1.8 tog aldım 2223 derece ev , kısa zıbın üstüne uzun zıbın giydirip tulumu giydiriyorum. Kızım benim gibi biraz üşüyen bir insan olduğu için 😂
Aysenur348f Deletedmom8453 biz de bundan kullanıyoruz ama renkleri çabuk soldu ya. Bir de gezegenli modeli var o da aynı oldu
buselidunya ketcapli_lahmacun Şu; https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Uyku-Tulumu/5176233/1790902 🥰
Ozlemcn ketcapli_lahmacun lcw 2.5 tog çok sıcak tutuyor. İçine birşey giydirmiyorum. İçim rahat, memnunum.