Sleepwalker ketcapli_lahmacun Atlet ve geceligini icine giydiriyorum cunku bu aralar hava cok soguk gerekirse iki kat giydiriyorum evine gore evin sicaksa icine atlet giydirsen de yeter
ketcapli_lahmacun Aysin3838 Aa Civil hiç aklıma gelmedi yaa. 🥴 Bir de oraya bakayım. Teşekkür ederim. 🍀
Remkoc ketcapli_lahmacun bende aldım daha yeni yeni kullanıyorum tog değerini bulamadığım için biraz kalın aldım 1.6 tog bizim evin derecesine pek uygun degil yeni yeni giydirejiliyorum çok memnunum 😁
Remkoc Remkoc https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/mix-and-match/urun/5223879/2249039 benim aldığım bu ♥️
blue5 ketcapli_lahmacun ben kullaniyorum 1.7 tog guzel sıcak tutuyor ama ben yine de bir ince battaniye atiyorum bacaklarına psikolojik olarak üşür gibi düşündüğümden 🤦♀️😅