svncgldgn gmzshn beni 2. Girişimde gaitadan baktı yine çıkınca bir daha tedavi oldum bu bakteri inatçı böyle bir durumunuz varsa hiç değilse 4 5 ayda bir kontrol ettirmelisiniz kendinizi ihmal etmeyin
gmzshn svncgldgn suan hamileyim doğumdan sonra gideceğim zaten benim hiç bi rahatsızlığım yoktu tesadüfen öğrenmesem gitmezdim doktora
gmzshn svncgldgn sizde ilk bu bakteri vardı sonradan mı o öbürlerine çevirdi yoksa ilk girişte hepsine çevirdiğini öğrendiğiniz
gmzshn svncgldgn inatcı olduğunu doktorunuz mu söyledi ? Bana öyle bitşey demedi profdu doktorum bidaha test yapmaya gerek bile duymadı
kuzey-21 duyguloji3478 nasıl yenileyen. Babamın komple alındı. Bağırsaktan yapıldı. Eski midesine dönemiymiş.
duyguloji3478 kuzey-21 komple mide alınırsa evet mecbur bağırsakla yapılıyor canım ama ufacık bir parça bile kalsa mide kendini yeniliyor yani evresine bağlı 🙏🏻Allah şifasını versin herkesin
nisahnm kuzey-21 ameliyat olursa kurtulmaz cnm cevremde ameliyat olupda 6 aydan fazla yasayan gormedim ama ameliyatsiz iyilesebilir altrrnatip tip falan deneyin beslenmesine dikkat etsin Rabbim sifa versin
guldenurcinar nisahnm neden kötü düşünüyorsunuz ki benim babamda mide kanseri ve tüm midesi alındı. Tam 1 yıl oldu ve çok şükür hala tüm tahlilleri temiz çıkıyor.
kuzey-21 nisahnm babam ameliyat olalı 2 sene oldu. Neden böyle söylediniz. Çevremde de çok kanser olup ameliyat olup da halâ yaşayan var.
kuzey-21 duyguloji3478 evresi 2 di. Ufacık parça kaldımı hiç bilmiyorum. İnşallah yenilenir. Çünkü yemek yerken aşırı terliyor daralıyor. Teşekkür ederim.
svncgldgn gmzshn siz kendiniz takip edin bu bakteri aslında herkeste var lakin bizim gibi midesinde reflü vs planlarda mide asidi bu bakteriyi öldüremiyor mide asidi çok kuvvetlidir normalde bir kağıdı, bir kumaşınbile eritebilecek güçtedir ona rağmen bizim gibi hassas mideöerde bu bakteri barınır ve mideye yaralar açar mideye zarar verir bu yüzden inatçı bir bakteridir ve bizim gibi mideye sahip olanlarda yok edilmelidir yoksa ileri boyutta başla yerlere gidiyor midedeki durumlar bence siz bir daha kontrol ettirin ben 5 6 doktora gitmişimdir benim de aralarıjda prof da vardı doç ta pek önemli değil ne oldukları bi tahlil vermeniz ve trksr üretmiş mi ya da tedavi sonucu kaybolmuş mu bakmanız gerekli
marsi mrvelfada Helikobakteri için kekik yağını suya bir ya da 2 damla damlatıp içmemizi öneriyorlar ben deneyecem antibiyotikten bin kat daha iyidir hem antibiyotik çözüm olsaydı zırt pırt kullandırmazlardı
Mombaby12 BirAlparslanAnnesi merhaba acaba elinizde olan da bi marka felan var mı nerden aldınız nasıl temin edebilirim annem için almak istiyorum mide enfeksiyonu var da yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. İnternetten de araştırıyorum aynı zamana da ama henüz güvenilir bir marka bulamadım😕
marsi Mombaby12 Bence aç olmamalı benim midem çok yanar sabahları aç karnına mantıklı değil ben içtim aşırı keskin tadı var kekik yağının ama arada içecem mide koruyucundan iyidir antibiyotikten iyidir ya
duyguloji3478 kuzey-21 komple alındıysa yenilenmez mide doktorlar bilgi vermiştir komple mideyi aldık veya sadece kanserli kısmı aldık diye 🙏🏻Allah şifa versin babanıza ve tüm kanser hastalarına
svncgldgn gmzshn çay, domates, salça, kızartma, kahve, portakal, ananas ysaktı ben baya haşlanmış besleniyordum kür yaptık bir de kırmızı havuç pancar sıktık içine hakiki zeytinyağı
gmzshn svncgldgn bende pancar ıspanak elma suyu falan yapıp içiyorum bazen süt avokado yapıyorum hergün yapamıyorum ama. Hergün mü içiyordunuz pancar suyunu ben hafta da 2 kere anca
gmzshn svncgldgn peki yeşil çay içiyor muydunuz internette h.bakteriye iyi geldiği engellediği yazıyorda