svncgldgn gmzshn geçmeyen öksürük, balgam, sürekli boğaz temizleme, sık sık boğazıma mide asidi gelmesi verem testi bile yaptılar en sonunda mide olduğunu anladılar
duyguloji3478 kuzey-21 mide kendini yenileyen bir organ demişti doktor o sebeple korkmayın Allah şifa versin inşallah
kuzey-21 duyguloji3478 nasıl yenileyen. Babamın komple alındı. Bağırsaktan yapıldı. Eski midesine dönemiymiş.
gmzshn tucex ben endoskopiye girmiştim gastirit var dedi 3lü antibiyotik verdi kullandım. Helikobakter vardı galiba. Şimdi nasıl bilmiyorum. Sizler ne şikayeti ike gittiniz ? Benim hiç şikayetim yoktu çekap yaptırmaya gittim kanser taramasında değerlerim yüksek çıktı çok korktuk sebep ne diye doktor doktor gezdik sebebinin bu bakteri olduğu bulundu antibiyotik kullanınca değerler düştü. Çekapa girmesem bu bakteri olduğunu bilmeyecektim hiç bi belirti yoktu
tucex gmzshn evet bakteri en büyük etken mide rahatsızlığı için zaten bende de mide ağrısı sırt ağrısı vardı bende de bakteri çıktı bakteri metaplazi ve atrofiye çevirmiş bunlar önemli takip gerektiren durumlar bende o sebepten çok korkuyorum
gmzshn tucex yani siz ilk bakteri olduğunu öğrendiniz daha sonra mı metaplazi ve atrofiye çevirdi? Yoksa doktora gittiğiniz de bu bakteri bunları bunları mı yapmış dedi? Nasıl oldu süreciniz?
gmzshn Yani siz metaplazi ve atrofiye çevirince mi haberiniz oldu? Yoksa bakteri iken haberiniz varmıydı ? Doktorum bu bakteri gastirit yapmış dedi
svncgldgn tucex okumayın neler neler var ortalıkta siz dikkat edip kendinizi kontrol ederek, ettirerek bu metaplaziden kurtulabilirsiniz zaten Google vs sorsanız en küçük şeyde herkesi öldürüyor bakmayın bence doktora sorun
tucex gmzshn ben gittiğimde endoskobi de direkt hepsi çıktı bakteri çevirmiş ama doktorum öyle söyledi
gmzshn tucex geçmiş olsun gün içinde yürüyüş ibadet yapmak sizlere fayda olacaktır. Bende ilk başta çok korkup içime çekildim spora ve dualara ibadetlere başladım. Beslenme tarzımı değiştirdim. Sebze suları yapıp içiyorum. Avokadolu süt içiyorum. Pancar havuç elma suyu robotta yapıp içiyorum. O an hangi sebze canım isterse onları karıştırıp yapıyorum. Tamamen uyum sağlayamıyorum ama eskisine göre güzel besleniyorum. Bende sadece o bakteri vardı bidaha tekrarlar mı bilmiyorum gittiğim doktor profdu bidaha 10 yıl içinde endoskopi falan yaptırma gerek yok dedi ilaç verdi 3lü onu kullandım. Suan hamileyim doğumdan sonra bidaha gideceğim postlarda yazılanları okuduktan sonra kafama sorular takıldı
kirazz55 tucex merhabalar belirtiniz neydi acaba 3 gün gün önce bende acile gittim göğsümde ve sırtım da keskin bir ağrı vardı koluma kadar EKG kan temiz çıktı ama böyle midemde herhangi bir ağrı vs yok sadece yutkundugum da böyle yutagimdan aşağıdaki zor iniyor mus yırtıp geçiyor sırtıma vuruyor boğazıma vuruyor dayanilmicak bir durumda değilim ama rahatsız ediyor tükürügümu yutmaya korkuyorum resmen hastaneye sıra bulamadim aile hekimliği ne çıktım oda rennie duo ve fomadin verdi ta0kio edelim biraz dedi kac gündür internetten bakıyorum bir sürü şey yazıyor içime kurt düştü resmen Geğirmek istiyorum oda olmuyor ama başka bir belirtim yok kusma bulanti vs
tucex gmzshn sizin sadece bakteriyse tedavi de edildiyse zaten problem olmaz önemli olan bakterinin erken fark edilip temizlenmesi korkmanıza gerek yok sizede çok geçmiş olsun 🫶
gmzshn svncgldgn bende o bakteri vardı sadece. Antibiyotik kullandım o 3 tane ilaçtan profdu doktorum bidaha gel et falan demedi o bakteri geçmişmidir sizce. Sadece bitane hapım 1 tane eksik kullandım sanırım ondanda bitşey olmaz demi ya
svncgldgn gmzshn bintekrar baktırın bence ben geçene kadar çok uğraştım kolay geçmeye biliyor gaitadan da anlaşılıyor geçip geçmediği
tucex gmzshn evet tekrarlama ihtimali azda olsa varmış düzenli takiplerle fark edebilirsiniz umarım yoktur ve hiç olmaz 🫶
svncgldgn gmzshn beni 2. Girişimde gaitadan baktı yine çıkınca bir daha tedavi oldum bu bakteri inatçı böyle bir durumunuz varsa hiç değilse 4 5 ayda bir kontrol ettirmelisiniz kendinizi ihmal etmeyin