tucex evet benim ilk ebdoskopimde atropi vardı 2. De yoktu şuan yapılanlarda çok şükür yok yeme içmenize dikkat edin hakki zeytinyağı, kırmızı havuç pancar tüketin, market gıdaları cips vs katkılı gıda yemeyin içeriklerine bakın yediğiniz şeylerin oldukça kullandığınız yağa vs dikkat edin ilaçlarınızı düzenli kullanın ve en büyük etken stres yapmayın rahatlayın gerekirse yoga, spor yapın gerekirse psikoloğa gidin ben psikolog desteği almıştım spor yapmıştım iyi geliyor Allah ın izni ile geçer bir de helikobakteri devam ettikçe de atropi devam ediyor genelde onu temizlemek şart 3 lü tedavi ile