Çok geçmiş olsun. Benim babam 5 yildir mide kanseriyle savaşıyor. İlk gittiğimizde maalesef 4. Evre demişti doktor pek ümitli değildi. Ama kemoterapiyle kendine dikkat etmesiyle mide dışında her yerden silindi. Doktor bunun mucize olduğunu söyledi hep. Şimdi mide ameliyatı oldu henüz kontrole gitmedi. Umarım yine yayılma olmaz. Mucizeler var kendine dikkat ederek tedavisini olarak insAllah duzelebilirler. Babam en büyük örnek çünkü ölmek üzereydi.