Merhaba benim babam da mide kanserinden ameliyat oldu prof. Doktora alaninda çok iyi bir doktordur. 8 saatlik bir operasyon geçirdi midesinin tam ortasinda oldugu için komple tamamini aldılar. Kemoterapi ve radyo terapi gordu sonrasında. Düzenli kontrolleri devam ediyor herhangibir sorunu yok suanda çok şükür. Mide kanseri genetik olabiliyormus genellikle babaannem de de vardı mesela oda yıllar once ameliyat oldu ve hala yaşıyor 80 kusur yaşındadır sanırım. Rabbım şifa versin tüm hastalara.