Zhnce herkese aynı şekilde yatsa inanın bütün personel eşit para alır ama öyle değil işler malesef. Olduğun yere göre değişiyo maaşlar. Benim kaç arkadaşım var suan doğuda ama hiçbirimizin maaşı aynı değil, bu olduğunuz birime , karakola göre değiştr, evli cocuk olayına göre değişir. komandosunuzdır değişir, asayişsinizdir değişir, korumaysanız değişir bu uzaaar gider hanfendi :)