Zhnce biz doğudayız. İnanın tam olarak ne kadar zam geldiğini tam bilmiyorum cünkü eşim birim değiştirdi biraz karıştı işler:)ama hanfendiye demek istediğim doğuyada batıya da batı maaş, taban maaş üzerinden zam geliyor. doğudaki ekstra doğu tazminatı vss aldıgı için maaşlar artıyo