Liyosunannesi Zhnce bu söylediğinize katılıyorum, tabiki zam oranı doğu ve batıya aynı yansımıyor. ama bildiğim şu ki zamlar hesaplanırken doğuda batıda aynı maas üzerinden hesaplanıyo ama doğu tazminatlarınada zam geldiği için aradaki fark oluşuyor
Liyosunannesi Zhnce ama ben mesela %2.5 u hesap ederken kuru maaş üzerinden ediyorum buda 190-200 civarı oluyo. aldığım maaşa göre edersem tabiki yükselir. Onuda yatınca görücez :)
Zhnce Liyosunannesi işte o 2.5luk kısımda normal hesaba yatan maaş üzerinden olacakmış hersey içinde 😄