Paradiseeeee Pembekurdela çook güzel aşırı yoğun bi sarımsak tadı yok mayonezli nereye kullanıyorsanız buruşa aynı şekilde kullanabilirsiniz çöl severek tüketiyoruz bizde afiyet olsun
Pembekurdela Paradiseeeee teşekkür ederim canım bende hemen tadına bakacağım. Peki bimden hiç aldın mı biminki nasıl eşim ordan almış 💓
HonKiPonKiDoNiNo Pembekurdela cok severimmmm 🥰 mayonez neyde kullaniyosaniz aynen kullanabilirsinizzz .. Gobek, s.mayonez, salatalik tursusu, misir, kozbiber, konserve mantarr enn sevdigimmmmm salataa 🥰 deneyin sizde
Pembekurdela HonKiPonKiDoNiNo teşekkür ederim canım hemen deneyeceğim bende 🥰 kokusundan biraz önyargılı davrandım ama denenecek hemen. Peki bimden hiç aldın mı biminki nasıl eşim ordan almış 💓
Hlalg Pembekurdela ben dışarda özellikle sarımsaklı isterim,eve genelde normal alıyorum salatalara falan katıyorum diye ama çok güzel sarımsaklı mayonez ♥️
Pembekurdela Hlalg teşekkür ederim hemen bende deneyeceğim. Normalde bende hiç almazdım bilmiyorum tadını diye eşim yanlışlıkla almış bu bir işaret bence. 💓
Deletedmom_36 Snowglobe Yok ya gittigimdede yoktu🥲ben sirf acisos ve ranch icin yiyorum hamburgerinden tiksindim
Pembekurdela Yasolinne yaa bende ilk defa tadına bakacağım. Kokusundan önyargılı oldum biraz. Bende hemen tadına bakacağım 💓🙈
Pembekurdela Deletedmom8453 yiaa okadar güzel diyosun yani. Hemeeen tadına bakılıyoor keşke sana da gönderebilsemm 😊
Pembekurdela lanadelmiyav hemen bakacağım tadına canım peki bimden hiç aldınmı biminki nasıl eşim ordan almış 🥰
Emmusalp Pembekurdela Bende bayılırım normal mayonez sevmem hatta. Sarımsaklı mayonez olacak aşırı güzel 😊😊👍👍
Pembekurdela Emmusalp hemeen bakılıyoor tadına. Bende kokusundan önyargılı oldum biraz. Ama hemen deneyeceğim 🥰💓
Pembekurdela Deletedmom5284 bende hemen tadına bakacağım. Önyargılı oldum biraz ama olmamak gerekmiş.💓
Pembekurdela Mora yaa hemen deneniyoor ozaman 🥰 peki bimden hiç aldınmı canım biminki nasıl eşim ordan almış 💓