Pembekurdela Snowglobe teşekkür ederim canım hemen yarın bi patates kızartıp deneyeceğim. Peki bimden hiç aldın mı biminki nasıl eşim ordan almış.🥰
Snowglobe Pembekurdela bim den hiç almadım ama güzeldir bence çünkü ben normal olanını bim den kullanıyorum
Pembekurdela Paradiseeeee teşekkür ederim canım bende hemen tadına bakacağım. Peki bimden hiç aldın mı biminki nasıl eşim ordan almış 💓
Paradiseeeee Pembekurdela yok ben burgerkınnde falan sos veriyorlar ya biz hep mayonezli sarımsaklı olanı tercih ediyoruz ama bim kide güzeldir bence
Pembekurdela HonKiPonKiDoNiNo teşekkür ederim canım hemen deneyeceğim bende 🥰 kokusundan biraz önyargılı davrandım ama denenecek hemen. Peki bimden hiç aldın mı biminki nasıl eşim ordan almış 💓
HonKiPonKiDoNiNo Pembekurdela Heinz ve calve disinda kullanmadim hic, guzeldir herhalde 🤷♀️.. ben patates kizartmasi sevmem mayonezde pek yemem ama klasik salatalar yerine bu tarz yedigim icin cook severek tuketiyorum.. Sadece bi yaprak gobek ustune sık yee hemen dunya guzellesiyor 🥰
Pembekurdela Hlalg teşekkür ederim hemen bende deneyeceğim. Normalde bende hiç almazdım bilmiyorum tadını diye eşim yanlışlıkla almış bu bir işaret bence. 💓
Pembekurdela lanadelmiyav hemen bakacağım tadına canım peki bimden hiç aldınmı biminki nasıl eşim ordan almış 🥰
Pembekurdela Emmusalp hemeen bakılıyoor tadına. Bende kokusundan önyargılı oldum biraz. Ama hemen deneyeceğim 🥰💓
HonKiPonKiDoNiNo Snowglobe Yusuf coktan bozduu o lezzeti, ztn hangi isletme populer oluyosa eski tadi kalmiyor.
Oblomovv Normal mayonezle eğlenilir, sarımsaklı mayonezle evlenilir. Sarımsaklı mayonez fastfood olan hemen hemen her ürüne çok yakışır. Afiyet olsun ve hayatınızın yeni dönemine hoşgeldiniz 🤪