mihra_hatice b2nde bilmiyordum 2 gün önce bende post açtım ateşim var diye birisi yazmış tarakla tarayın diye. bende işe yaradı muhtemelen göğüste süt birikip katılaşıyor tarakla taranınca çözülüyor katılıklar bir nevi masaj gibi ellede yapılır ama tarak daha etkili oldu bende. Benim 2.oluşum ilkinde serum ve antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ama 2.olduğunda pazar günü kar yağışlıydı 2 çocukla çıkamadık arabayı çıkaramadık ve taksi bulmak imkansız İstanbul Fatih’te oturuyorum düşünün siz birde. Çocukları eşime bırakıp kendim çıktım en yakın hastaneye gittim Bezmiâlem hastanesine ama ateşliyim diye kabul etmediler pandemi hastanesine gidecekmişim derdim bu dedim ama kabul etmediler geri eve döndüm bende herşeyi deendim şükür geçti ama bu seferde o kar da yollarda üşüttüm grip oldum 🤦 annelik gerçekten çok zor