Elemim Dilanzh sürekli sağın bnm okdr çok STM vardı taşardı artk mastit oldm şuan bebeğime mama veriyrm düşğnn
Mirzaefeninannesi Dilanzh iyi geldiyse bilemem başıma gelmediği için sadece araştırmalarımda öyle görmüştüm paylaşmak istedim tekrardan geçmiş olsun inşallah daha iyi olursunuz
Unibabyyy Dilanzh yicek bişey gördüysen ondn da olur sütün çeker derler ne gördüysen ye geçer ertesi güne benim başıma da 3 kere gelmişti
scooby-doo Dilanzh mastit ateş yapar süt biriktikçe orda enfeksiyona yol açar bir genel cerraha görün