Saykoogg valla bende cok eskiden bi makine vardi astim hastasıyım. Onu temizledim çıkardım. Yatak odamız kucuk kapısını kapatıp calistirinca 1 2 saatte nem 30 dan 42 ye fln çıkıyor. Salon cok büyük o yuzden baya çalışması gerekiyor 🥲 ama mutlaka ise yarıyor bide dediğim gibi benim makine eski yenileri cok daha ise yarayabilir