Tweetyy GzmmK bende tekli kullanıyorum aslinda gayet güzel temizliyor hızlıda sıkılıyor ama izlediğim videolarda ya da anneler şırınga oneriyorlar çoğunlukla
Mihriafra Tweetyy bir damla bir burna bir damla diğer burna. Aspiratör e gerek kalmadan çıkıyor. Zaten
birkupalatte Tweetyy Doğduğundan beri kullanıyorum. Flakon şeklinde olanlardan. Her gün düzenli burun temizliği yapıyorum.
birkupalatte Tweetyy Damla olarak Eğer tıkanıklık fazlaysa yıkama yapıyorum Sonra hapşırıyor her şey çıkıyor zaten
Tweetyy birkupalatte bende sabahları yıkama yapıyorum cok tıkalı oluyor. Gun icinde de bazen damla damlatiyorum. Damlatinca hapisiriyor ama sanki içinde kalıyor gibi geliyo bana
mybabysygn Masal_m sterimar kaç aylık bebeklerde kullanılır benım bebegım 3 aylık oldu her gün otribebeyle temizliyprum ama sürekli yedek uç almaktan gına geldi artık sterimarla nasıl temizliyorsunuz siz
sarmaliklahana Tweetyy bu tekliflerde alıyorum içinde 10 tane var. 2 ser damla damlatıyorım burnuna. Tek kullanımlık bunlar. Şişe içinde kalanı kendi gözünüze veya burnunuza kullanabilirsiniz biz evde öyle yapıyoruz 🤭 Hem pratik hem güvenli https://ty.gl/0a5dxqkjxw