Tweetyy merhaba, ben direk serum suyu kullanıyorum 500lük. Ondan şırıngaya çekiyorum o şekilde temizliyorum bebeğimi yan yatırıp her iki burun deliğine de sıkıyorum şırıngayla. Çok güzel temizliyor hemen akıyor kendiliğinden. Bazen aspiratörle çekiyorum serum sıktıktan sonra ama genelde kendisi akıyor zaten. O küçük damlalardansa serum fizyolojik suyu öneririm ben pek randıman alamamıştım tekli damla şeklinde olanlardan.