_Kayra_ merhaba🌸 bizde üç hafta önce emzirmeyi sonlandırdık. İki yaşın dolmasına 20gün vardı ben yaklasık 3ayda kestim. Önce geceyi teke düşürdüm sonra geceyi tamamen kestim sonra gündüzü 3 e düşürdüm sonra 2 sonra teke en son tamamen kestim ama bu süreç üç ayı buldu. Ve konusarak anlatarak kestim bizde öyle çok zorlanma ağlama olmadı geceyi baştan kesmek bizde etkili oldu gece kesmesinde bir hafta zorlamıstı ama her ağladığında kucagıma aldım sakinleştirdim su teklif ettim uyumadan önce karnının doyduğundan emin oldum gündüzleri meme istediğinde oyalayacak oyunlar kuruyemiş meyve püresi süt teklif ettim artık büyüdüğünü sür içmek isterse bardakta içebilecegimizi yada annen sana püre yapacak dedim sen büyüdün artık abi oldun memelerdeki süt yoruldu artık memelerin dinlenmesi lazm dedim çok düşkün bir bebekti ama çok güzel geçti sğrecimiz bir kaç kez aklına geldi ama şimdi istemiyor. Her anne kendine özeldir aniden keseninde bir bildiği vardır kademeli keseninde cocugunuzun huyunu suyunu en iyi siz bilirsinşz tabi ama bir yerde 2yaş öncesi unutması 1hafta 25aydan sonra 1ayı buluyormus ben bunu baz alarak iki yaş öncesi sonlandırdım