Balbocegi _Kayra_ sanırım ben de başaramayacağım bunu. İkinci çocuğum ama acemi gibiyim 🙈 gündüzleri bile yapışık dolaşıyoruz hala. 15 gün sonra iki yaşına girecek. Gündüz vermek istemiyorum meme yok diyorum. Gelip gidip öpüyor, meme diyor kıyamıyorum 😢